Monday, September 24, 2012

My house

Lepas seminggu sampai baru dapat masuk rumah sendiri. Rasa macam lega sebab macam dah settled down everything. Sebelum ni aku menumpang rumah orang for almost one week. Bila dah duduk rumah sendiri rasa macam best sikit. Feeling dia lain. Rumah ni aku duduk dengan final year student kat sini. Aku kenal through facebook je. Nama dia Nina Shukor.

Rumah ni dekat jugak dengan fakulti aku. Nak pergi fakulti jalan dalam 5-10 minit sampai kot. Tapi penat sikit sebab kena naik bukit sikit. Tapi ok lah. Rumah ni pon ok gak. Hall dia luas jugak. Dapur pon sama. Cuma bilik macam kecik sikit. Tapi ok la kot. Duduk pun dua orang je. Tak suka duduk ramai-ramai. Teringat pengalaman yang tak berapa nak best masa duduk ramai-ramai dulu :P

Ruang tamu yang agak luas la jugak. 

Tempat nak mengasah skill memasak aku. Kononnya.

Pemandangan luar.
Baru letak TV. TV nina punya. Cuba teka tengah tengok cerita ape?

Bilik aku yang agak kecik sikit.

Toilet kat sini lantai dia mmg sentiasa dry.

The entrance. Yang kiri tu terus bilik aku.

Lepas tu tadi aku pergi Fresher's day SMSA. SMSA tu stand for Sheffield Malaysian Students Association. Siap ada kena interview depan camera. Aku dah la segan nak bercakap-cakap depan camera. Tapi layanzz je la. Tah apa-apa je aku cakap. Hee lepas tu amek-amek gambar sikit. Then terus cabut sebab nak pergi carik barang sikit dengan Nina. Tapi sempat amek gambar sikit la :P

Yang kanan sekali tu my housemate Nina ;)

Cantik kan bunga-bunga kat sini.

At Firth Court.
Depan Weston Park Museum. Fresher's day kat sini tadi. Motiff nak besarkan gambar ni. hihi


Ok, dah habis masa nak enjoy2 sebab esok dah nak start kelas. Sambung enjoy balik minggu depan sebab kelas seminggu je. hee